|
 |
Záruční i pozáruční servis VAX
POZOR! Změna v příjmání oprav v důsledku koronaviru!
1) Osobní předání vysavače v prodejně VAX, Hanusova 1537/1b, Praha 4
Přístroje musí být zabalené, v krabici s průvodním dopisem a popisem závady. Motorové hlavy multifunkčního vysavače VAX předávejte bez motorového, výfukového filtru a výfukové mřížky.
Pro záruční opravu je nutné přiložit záruční list, fakturu, nebo jiný doklad o koupi a popis závady s tel. číslem.
Přístroje předávejte pouze vyčištěné, jinak budou vráceny zpět.
Při předání balíku s vysavačem obdržíte potvrzení o převzetí.
Při osobním předání přístroje do opravy v prodejně VAX (mimo záruční opravu) bude vyúčtována diagnostika za posouzení opravy ve výšiši 150,- Kč. Platba v hotovosti.
Tato částka bude odečtena po provedení opravy.
Při předání obdržíte potvrzení o úhradě diagnostiky, potvrzení o převzetí.
2)Zaslání vysavače na opravu poštou/kurýrem
Před zasláním opravy k nám bez využítí naší svozové služby níže, prosím kontaktujte nás na 266 713 078 nebo na elco@grbox.cz, pro domluvení termínu zaslání k nám.
Zaslání na adresu: "Elco spol. s.r.o. - VAX, Hanusova 1537/1b, Praha 4, 14000, +420266713078" nebo můžete využít nás svoz, kdy za odvezení a dovezení vysavače účtujeme jednorázový poplatek 100 Kč, pro objednání volejte +420266713078.
Prosím přečtete si "Závazné pokyny pro využití naši svozové služby a zasílání balíků" níže.
Děkujeme za pochopení!
Porouchal se Vám vysavač a nevíte si s ním rady? Není nic jednoduššího, než využít našeho servisu. Můžete nás navštívit osobně nebo využít našeho svozu:
- Zavolejte nebo napište na servisní středisko a nahlaste vadu.
- Odpovíme Vám s předběžnou cenou a výrobek si u Vás po dohodě a odsouhlasení Závazných pokynů k přepravě vyzvedne přepravní služba DPD, nebo ho můžete poslat sami na adresu prodejny Elco spol. s.r.o., Hanusova 1537/1b, Praha 4, 14000
- Ať posíláte balík sami, nebo naší svozovou službou přečtěte si Závazné pokyny pro její využití viz níže.
- Výrobek odvezeme do servisu službou DPD, nebo jej můžete posílát sami.
- Při nedodržení Závazných pokynů pro využití naši svozové služby a zasílání balíků Vám bude balík vrácen zpět (bez provedení opravy) a to na Vaše náklady dle bodu 7
- Kontaktujeme Vás ohledně celkové ceny a průběhu opravy.
- Za odvezení a dovezení vysavače účtujeme jednorázový poplatek 100 Kč.
- Po schválení opravy výrobek opravíme a dovezeme zpět.
V případě pozáruční opravy za diagnostiku závady a přístroje účtujeme částku 150,-Kč. Po provedené opravě je tato částka odečtena z ceny za provedené práce.
Při zasílání přístroje nebo jeho části do opravy, je v případě odmítnutí provedení oprav, tato částka vyúčtována formou dobírky.
POZOR čtete: Závazné pokyny pro využití naši svozové služby a zasílání balíků
-
Vysavač musí být řádně vyčištěn včetně filtrů dle návodu k obsluze. Pokud tak neučiníte, oprava nebude provedena a přístroj Vám bude vrácen !
.jpg)
- Pro zabalení použijte jen takovou krabici, která vydrží přepravu a při jejím zavření nedojde k vyboulení ani k propadu víka.
- Vysavač uvnitř krabice zabezpečte proti pohybu ( noviny, kartony atd.)
- Do krabice spolu s vysavačem či jeho částí přiložte popis závady spolu s telefonním číslem, pro konzultaci ceny opravy a v případě dotazů ze strany servisního technik.
- Při nedodržení těchto Závazných pokynů pro využití naši svozové služby Vám bude balík vrácen zpět (bez provedení opravy) a to na Vaše náklady dle bodu 7.
- V případě záruční opravy, podmínky svozu dle bodu 8. platí pouze s platným záručním listem firmy ELCO.
Kontakt na servisní středisko
Elco spol. s.r.o
Petýrkova 1956
Praha 4, 148 00
Telefon: +420 272 952 991
Email: elco@grbox.cz
|
|
|
|